Äntligen!!!

Idag blev jag ÄNTLIGEN klar med bebiskläderna på sy slöjden. Men jag har sänkt mitt "slut betyg" i åttan till VG fast jag är klad för det istället för G för jag har inte jobbat bra pga att jag frågat väldigt mkt för jag är rädd att göra fel. Men jag hade typ fått MVG om jag blivit klar i tid=D Aja, syslöjd har inte så stor betydelse;) Man nu är jag äntligen klar, och snacka om att jag fick stressa på lektionen för att bli klar=P Ni får bilder på kläderna när jag får tbx dom=) 

Sen har jag haft träning med massor av små matcher=D så kul. Det är ganska svårt att smälla på dom stora 93:orna;) Men jag gjorde mitt bästa=)

Bye

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Aha okej, men man kan ta bort rosetten, men jag tror inte den kommer att bli lika fin då eftersom den är gjord till att vara den modellen;). Men det finns liknande typ lite överallt ;)

2009-06-04 @ 21:32:04
URL: http://rrebeckaaa.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0