Eken Cup=D!!!

YES!! Äntligen har eken cup börjat! Idag var jag på gubbängsfälten i regnet från åtta på morognen till sju på kvällen=) För först cochade jag mina småttingar och sen spelade jag två egna matcher som vi van!!=d men imorgon får vi dom lite svårare och gämnare lagen, så då får vi kämpa mer;) Men det är så kul att spela i lera, det är lättare att slänga sig i lera än på gräs=P Den planen som jag spelade mina matcher på var bara lera och inget gräs! Snacka om att man var lerig sen! Och bollen blir så hal att det går inte att sjuta utan man får typ köra bowling, haha det är såå kul! Om det är någon som vill komma och kolla på mig imorogn så spelar jag 15:00 och 16:20. Båda matcherna på bana 21=) Nu ska jag snart gå och lägga mig men mamma har personalfest så det är ganska högjut i huset;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0