En dag tsm med Hanna och Limpan=P

Hej igen
Idag efter skolan åkte jag och Hanna hem till henne, vi spelade the sims, fast det blev tråkigt sen så då gjorde vi pannkakor=D mums!!!! Fast vi sög på att vända dom, haha, allt blev bara mos typ=P Sen gick vi ut och spelade fotboll och lekte med hennes lillebrorsa Linus. Han är så söt!! Sen typ gjorde vi iget och sen hemtade mamma mig=) Hon är alltid så näll mot mig=D Jag älskar henne!! (hoppas hon läser detta)

Jag skulle igentligen ha gymmat idag pga att våran träning va inställd men jag pallade inte och jag kände att kroppen behövde vila lite;) haha, snacka om att skylla ifrån sig=P Men jag får väl gyma på fredag istället=)
Nu ska jag göra mig iårdning för sägen, är helt döds tröt!!
God natt;)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0