En heldag med kompisar

God morgon=) Igår efter skolavslutningen följde jag och Moa med Hanna till alby där hon red och sen följde jag och Hanna med moa till stallet och kollade på hennes ridlektion=)Sen på kvällen åkte jag tillbacka till Hanna (moa orkade inte komma). Vi tog med kenzo så cyklade vi till centrum och kollade på alla finklädda nior som skulle gå på balen. Sen åkte vi och köpte gosis eftersom mitt godislöfte tog slut igår efter ett helt år! Det var extremt gott men chokladen smakade inte alls som jag hade för mig att det smakade;) haha, det är ganska konstigt att man kan glöma bort hur något smakar på bara ett år. Jag åt ganska mycket godis igår så nu är jag så trött på godis att jag skulle kunna starta godislöftet igen=P Men jag ska typ äta godis på sommarlovet sen ska jag ha godislöfte igen=) Sen när vi kom hem från affären så åt hanna mat och sen skulle vi gå upp på hennes rum för att kolla på film, men när vi kom upp på rummet hade någon satt på hannas keybord* (stavning?)så den spelade av sig själv. Jag frågade Hanna om hon hade gjort det men hon sa nej och då blev vi så rädda så vi sprang ner igen och sen så var Hanna så modig så hon gick upp och stängde av det. Men ingen av oss vågade kolla på film där uppe så vi kollade där nere istället på filmen cloverfield. Fast vi han bara se en del för sen kom mamma och hämtade mig vid ca 00.00. Nu ska jag gå ut och ta en lite joggingrunda. Hoppas ni får en bra första dag på sommarlovet=) Bye

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Ja, så ska det låta. Fortsätt kämpa!

2009-06-11 @ 18:12:41
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Jag har typ inte sparat den, hittar inte den tyvär! Men jag kan göra en ny någon gång ;) Men Hanna och Jag skulle väl göra en till dig med handboll's bilder sen?! :D

2009-06-12 @ 00:24:45
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0