Home sweet home=)

Nu är jag hemma i stockholm-tyresö-krusboda=) Det har varit jätte kul att vara borta men jag är ändå glad att vara hemma och ligga i min egna säng;) haha=) Jag orkar inte skriva så mkt men träningslägret har varit GRYMT KUL!!!!!!!!=D och jag har lärt känna nya människor. En som jag speciellt kmr hålla kontakten med för hennes pappa bor här i stockholm=)
Jag har lärt mig mkt på den här handbollsskolan, speciellt har jag börjat tänka på ett annat sett. Det är svårt att förklara;) Jag har inte lärt mig så många nya finter och sånt utan bara lite fulingar men jag är glad att jag anmälde mig och defenitivt NÖJD med det:D Nu orkar jag inte skriva mer...
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0