Inte så bra betyg....

Jag vet att några kommer tycka att jag bara säger att jag inte är nöjd med mina betyg för att jag vill att folk ska säga att dom e bra. Men så är det INTE!! Jag är faktist missnöjd men ni ska ändå få se dom.
Förra terminen:
Bild= G
Biologi= VG
Engelska= G
Idrott och Hälsa= VG
Matematik= VG
Spanska= VG
Musik= VG
Sammhällsorientering= VG
Slöjd= MVG
Svenska= VG

Den här terminen:
Bild= G
Biologi= VG
Engelska= G
Fysik= VG
Idrott och Hälsa= VG
 Kemi= VG
 Matematik= VG
Spanska= G
 Musik= MVG
Sammhällsorientering= VG
Slöjd= VG
Svenska= VG
Teknik= G

Som ni ser så har det tillkommit några ämnen på den här terminens betyg. Jag är missnöjd för att jag sänkt mig i flera ämnen och jag ville värkligen ha MVG i idrott för det är mitt favo ämne. Sen ville jag också gärna ha MVG i Matte, vrf vet jag faktist inte, gillar det ämnet väldigt mycket=P Men jag får väl vänta tills nian och försöka höja mig då. Och det är skandal att jag fick G i spanska. Plus att hon sa aldrig något till mig om att jag liksom sänkt mig och min mentor sa att en lärare ska säga till innan dom sänker en elev. Sen när jag frågade henne vrf så hade hon ingen förklaring utan bara "vi tar det när du kmr tillbacka". Det tycker jag är dåligt av henne. Men vad ska jag göra liksom. Lite glad är jag i alla fall för nu har jag känat ihopp 1300 kr för jag får 100 kr per VG och 500 per MVG. Så hoppas jag får lite fler MVG i nian=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad trist :/ Går du i åttan eller i nian?

2009-06-10 @ 19:29:13
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: irene

Fast detdär såg bra ut. Fast det är ju vad man tycker själv, om man klarar av att prestera mera! :)

2009-06-10 @ 19:33:18
URL: http://baradensomvet.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0