Partille Cup=)

Imorgon åker jag till partille cup tms med det underbara lag jag spelar i=P Jag kmr vara borta tills på söndag och jag tar inte med någon data så ända sättet jag kan blogga på är om jag lånar mammas dator någon da men vi får se....=) Det ska hur som helst bli supper kul som det alltid blir när jag åker på cup och som alltid hoppas jag på att vi går till final=D 
Partille Cup spelas i Göteborg så bussen dit går imorogn bitti från Nyboda hallen kl halv tio=) Jag kmr ha med mig kameran (och uppladdningssladden om jag vill lägga in bilder när jag är där) så det kmr bli många bilder=) 
Jag har inte packat än så jag måste göra det nu, kanske hinner jag skriva imorgon bitti, annars får ni ha det supper bra tills jag skriver igen;)
Bye 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0