Sol sista dagen=)

Hola Idag var sista dagen på Eken cup och vi hade ju tur att det var tort och soligt idag UTAN lera=D Vi kom till finallen=) Men tyvär van vi inte utan förlorade med 3 eller fyra bollar mot GT tror jag, vi orkade inte så det var bara vissa som ville spela, och dom flesta ville bara hem men alla gjorde sitt bästa så jag är stolt över alla!=)För mig gick det väl sådär=S Jag gjorde ett mål från kanten i alla fall ,em jag gjorde bort mig lite i försvaret=( Men jag har lärt mig en läxa=P Vi fick midalj och pukal även fast det var B-final, haha=D Så vi kom väl på typ 8 plats av MASSOR av lag=)
 Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0