The green mile=D

Tjena=P
Idag på svenskan påbörjade vi att se på filmen the green mile=D Vi har typ en halv timme kvar att se, för er som har sett den så har vi sett till att snubben som heter typ John Coffe räddat kvinnan med cancer, den är ganska bra, fast väldigt hämsk. Jag kan inte föreställa mig hur det måste vara att gå mot avrätningen och veta att man strax ska dö. Sen blev jag så arg på den taskiga vakten, percy eller vad han hette, ÅÅ hur kan man vara en sån hemsk människa???? Som exempel när han skiter i att blöta svampen till elektriska stolen och låter "offret" brinna till döds! Asså jag blev riktigt irriterad på den där filmen! Och jag tycker så synd om John Coffe för han är ju så snäll, och jag tror inte han är skyldig till mordet utan att han hittade dom och försökte hjälpa men det var förstent. Det är ju det han säger fast på ett annat sett;) 
Sen på spanskan såg vi på High school musical 1, gud alla personer lät helt gånstiga på spanska;)
Aja, nu ska jag sluta sitta här och skriva...
BYE=D 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jag mår bättre nu, så ja kommer imorrn! =)

2009-06-02 @ 17:20:14
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0