Tyresö slott med Hanna


Idag frågade Hanna mig om jag ville följa med till Tyresö slott för att fotta alla fina blommor=) Självklart tackar man inte nej till sånt, haha=) Så jag cyklade och möte henne när hon var ute med Kenzo sen gick vi hem till henne, åt lite, hon städade köket och sen drog vi=) Vi var vid slottet ca en timme (tyvär så regnade det nästan heta tiden) sen tog vi bussen till Mc donalds och prövade den där nya glassen Maräng swish, den var inte så jätte god;) Efter det gick vi till centrum och tog bussen till Hanna där vi kollade på film, den hette Flicka tror jag och den handlade om en flicka som bodde på en ranch och så tämjer hon en vild mustang, i den filmen säger dom Flicka hela tiden och hon döper hästen till det (asså på svenska fast dom pratar engelska).Den var bra! och det lät väldigt roligt när dom pratade svenska, haha=) Sen spelade vi lite The sims 2, men vi han bara göra det en stund för sen vit typ tjugo i åtta cyklade jag hem för jag skulle äta=)
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag=P=D
Bye


Jag valde ut dom besta bilderna fast några är lite suddiga=P



Det är en humla i mitten av blomman=)


Det är Hanna på andra sidan=)

Sorry att det blev så många bilder;)

NÅGON SOM VET VAD DET HÄR ÄR????


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0