Årets första studs=D

Tjena=P
Nu har jag precis varit ute och hoppat årets första studs på våran studmatta (4*4 meter)=) Det kändes lite konstigt, Man blir ju så tyngdlös=P Vi satte upp den för typ 3 dagar sen. Men det var nu jag hoppade för fösta gången i år=D
Hoppa studsmatta är faktist "nyttigare" än vad man kan tro;) Jag har hört att om man hoppar "rakt upp och ner" i 10 minuter så är det som att springa i 30 minuter, undra om det är sant??

Nu kmr jag ha 4 dagar ledigt från praoen. För på måndag och tisdag ska jag iväg på ungdomskonferans, eller iväg och iväg. Den ska vara i fryshuset men jag ska sova över med alla. Det är så jävla kul!! Asså folk från hela sverige kmr ju hit. Så då träffar man kompisar som bor tillexempel i skåne;) Vi kmr gå på föreläsningar och spela basket och typ dansa=D
Men nu ska jag gå och handla så vi hörs sen
//Emelie

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0