Happy day=D

Idag har jag spelat 2 matcher (dom som jag skrivit om förut)=) Den första var ju mot skogås. Och den van vi med sju bollar=D Och för mig gick det så HIMLA bra!!!!=D=D Jag har inte spelat så bra på jätte länge=D Jag var så glad efter den matchen. Men sen när jag skulle spela mot GT 76 så fick jag inte spela så mycket=S För jag var bara reserv typ. Men den tiden jag var inne så gick det inte så jätte bra=S Men det gick inte så jägtte dåligt heller;) Jag tror ni fattar=P

Nu är jag hemma hos mamma igen=) Just nu ser jag på Beck så nu måste jag titta vidare;)=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0