Home again=D

Heej=)
Nu är jag hemma igen=) Det är riktigt skönt. För det är så jobbigt att va så social i typ två dyngn. Fast det har varit grymt roligt!!!!!!!=D Fast jag är fett trött! Sov ca 4 timmar i natt.
Under Uk har jag lyssnat på massor av föreläsningar om hur alkohol påvärkar hjärnan, berättelse från en kvinna som växte upp som maskros barn (den bästa föreläsningen^^), om tobakens barn (också den bästa=P) och typ en gammal politiker. Det är nog inte alla men jag kmr inte på fler nu (kanske lägger till sen). Förutom föreläsningar har jag spelat basket, skaffat nya vänner, Sett Adam tensta "live", Sett en komiker, gjort sammarbetsövningar, lyssnat på en grym DJ, haft årsmöte och "jobbat". Asså det är grymt mkt jag hunnit med, och allt har varit fett kul!! Men tro det eller ej jag längtar tbx till min prao=P 
Men nu ska jag lägga till folk på min msn, se you=)

Kommentarer
Postat av: Sarah Simonsson

fyfan vad kul det var, hon Sara (Tsatsikis mamma) var as schyst!!!!!!

Saknar dig <333

2009-03-27 @ 15:31:46

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0