Jag har en anledning;)

Jag har faktist en anledning till att jag inte skrivit på ett tag. Det är för att jag inte har haft något att skriva om. Men här kmr korta texter om måndag & tisdag

Måndag: Först tränade jag småtjejerna, sen gick jag på min egna träning

Tisdag: Jag fick gyma utan anna eftersom vi hade match den kvällen som hon skulle spela så hon pallade inte göra båda. Jag var och kollade på matchen. Vi spelade mot huddinge. Och vi van med 2 bollar. Det är inte så bra. Men dommarna var på deras sida, asså dom dömde allt på oss och inget på dom. Asså minst 6 av deras mål tog dom ca 10 steg och deras sista 3 skott var typ 30 cm övertramp, Det är publiken som sagt det. Det var så dåliga dommmare!!!!!!!!!!

Idag hade vi musik. Och jag har ju berättat om det där projektet som vi gör, asså att jag spelar i ett "band". Och idag så blev det ändrat. Nu ska jag inte spela el-gitarr längre utan sjunga med eve. Undra om jag har tagit mig vatten över huvudet nu.
Asså jag vet inte vad jag ska göra, jag har liksom inte något att skriva om, alla dagar ser lika dana ut, någon som har något förslag?????
Hej då


Vad är de bästa hittills idag? Att få träna;)

Vad är det sämsta hittills idag? Att klockan går så fort, jag har liksom inte börjat plugga än

Vad gör jag nu? Ska plugga

Vart är jag nu? Hos mamma

Vilket humör är jag på idag? Trött men glad

Vilken kläder har jag idag? Jeans taights med vit tunika med guldiga stora fjärilar


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0