Massor att skriva=D

Asså jag hade saker att skriva i fredags. Men då glömde jag bort. Sen så skulle jag ha skrivit i går, men då kom jag på det vi ett på natten. Så då orkade jag inte=S Men nu ska jag skriva för båda dagarna=D

Fredag:
Sista dan på praoen=( Det var fett dåligt. För vi fick sluta 12, jag menar sista dan vill man ju vara kvar så länge som möjligt. Men jag ska åka och hälsa på på påsklovet=D=D. Fast sammtidigt var det bra att vi slutade så tidigt för då han jag gymma=D=D
Asså praoen har varit fett kul. Fast det har varit lite tråkigt i bland. Fast det är inte så att dom här veckorna har fått mig att tänka på att jag skulle vilja jobba på hunddagis. För Polis kmr bli mkt roligare;) Fast medans jag väntar på att få komma in på polishögskolan kanske det skulle vara något=) Jag hade mer att skriva i fredags men nu har jag glömt bort=S

Lördag:
Pluggdag, Så nu kan jag hela So läxan och är klar med min prao grej=D Fast det var ganska tråkigt att plugga. Sen på eftermiddagen var jag och kollade på A-laget=D Dom van med två bollar! Heja dom!!
Nu ska jag åka till nyboda och kolla när mitt lag splar. Tyvär spelar inte jag denna match. Men jag skulle ha spelat i kväll. men hammarby lämnade VO, Så jävla dåligt. Mne jag skriver mer om det ikväll. För nu måste jag gå.....

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0