Prao dag 2=D

Idag har jag gjort samma skaker som igår. Fast med andra hundar^^ Idag hade jag en border collie som heter lisa (en av mina favoriter), en skrynkel hund som heter Alba och en hund som hetter albin. En blandning av chihuahuai och en papillion (också en av mina favoriter). Jag höll inte i alla samtidigt, även fast jag gärna velat. Men jag fick inte=(
Här kmr bilder på alla hundra förutom en, en liten grå pudel som hetter charlie. Jag han inte fotta han för han gick hem^^

Idag fick vi också städa, det var väl sådär=P


Misha och ronja ("syskon")

Från vänster uppe: Donna, Nova, Bella, Nellie, Alba

Misha och Flora som busar

Flora

Mac och millton eller buster (kmr inte ihåg vem^^)

Franka

Lisa<3

Alma

Albin<3

Vet inte om det är tess eller mimmi. Är ägarens hund. Hon har två som ser exakt likadana ut;)
Det skanas alltså en bild på syskonet till den här hunden=P

Kommentarer
Postat av: Daja

du kan läsa om hur man blir modell och hur jag gjorde här:

http://daja.blogg.se/2009/march/svar-pa-modellfragorna.html

2009-03-20 @ 00:17:42
URL: http://daja.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0