Prao dag nr 1=D

Hej
Nu har jag precis kommit hem från min prao. Jag praoar på ett hunddagis i farsta somm heter Lathunden, det är ett fett konstigt namn. Men jag ska fråga imorgon vrf det heter så=)
Imorse när jag kom dit så var det redan 4 praoelever där. Jag hade ingen anning om att mina två kompisar skulle praoa där. Men jag blev glad när jag såg det.=)Sen var det två andra som var där från en annan skola. Fast dom hade redan varit där i en vecka. En av dom var en kille. Han var fett konstig. Jag tror han kmr från en särklass! Sen var det en till tjej där. Fast hon praoade inte. Hon hade varit där sen september 2008. Jag gissar på att hon är ett sånt där barn som skolkar och håller på, så då får han vara på lathunden istället. Fast hon var bara där 3 dagar i veckan tror jag^^
Det är jättekul att få vara med alla hundra. Dom har runt 15-20 hundra varje dag. Men eftersom det var första dagen så fick vi bara hålla i två hundra var. Idag fick jag två hundra som hetter Bella (en gul golden) och Neva (Ingen anning vilken ras, men typ lioka stor som Bella fast svart)
Först gick vi en promenad vid halv tio till halv elva. sen så gossade/ lekte vi med hundarna. Sen var det lunch. Sen så var det vilostund. Då fick man inte hålla på med dom. Varken leka eller gosa. Dert tycker jag är riktigt konstigt. För det fanns några valpar där som ville leka. Men det fick dom inte för dom skulle vila=S Men jag kan ju inte göra något=( Sen vid ahlv två gick vi en promenad. Och sen vid tjugo i tre fick vi gå=)
Nu ska jag byta om till träning=)
Hare bra=D


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0