Simmning med laget=D

Hej¨
Just nu sitter jag och ser på efterlyst. Jag tycker inte det är så där jättekul. Men jag har skickat in en fråga. Så jag vill se om jag får ett svar=P

Idag var jag och badade i tyresö simmahall med mitt handbollslag. Eller asså det slutade med att det bara var jag och två till som badade. För det var bara motionssim som var öppet för allmänheten eftersom det är sådana där simlag som tränade i resten. Och barn bassängen var stängd pga rengöring för någon hade bajsat i den! Fett äkligt!!!!!!!!!!!!!!! Så det var bara jag och två till som ville bada=) Dom andra gick och åt på hörnet i centrum. Dit vi skulle ha gått efter badaet. men vi han inte så vi åt lite på mäster grillen eller vad den heter. Den vid forellen. Jag åt kyckling med ris=) Mums=D=D
Sen gick vi bort till nyboda och tittade på A-lags match, vi var liksom tvungna;) Hela laget var där=P
Nu ska mamma ha datan (sitter vid familjedatan)=P
Hej då


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0