Värsta träningsvärken!!!!!!!!!!!

Hej
Asså idag har jag haft skit mycket träningsvärk pga att för första gången i mitt liv så sprang jag 1,2 MIL igår. Plus en jätte jobbig innomhusträning efter med f-92/93 tränarn. Vi var typ 6 stycken så vi fick springa fett mycket. Och tro inte att träningsvärken är bättre nu efter gymmet, nu är den typ värre^^

Det va ju fett fint väder idag, så jag och "tjejerna" satte oss på scenen i skolan (asså den är utomhus) på rasterna. Så vi tog några bilder. Jag vet några som kmr bli lite sura nu=P
Här e dom (plus några bilder till)











Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Haha Emelie! APRIL APRIL! Du trodde verkligen på det där med hunden!? Haha! :D

2009-04-01 @ 22:11:37
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0