Allt flyter=D

Tena=P
Har precis kollat klart på filmen allt flyter=D Riktigt bra fktist, spec den delen när killen från finland ska visa vad han kan. Fast jag tyckte att det var i slutet som filmen värkligen kom igång;)
Aja, nu ska jag lägga mig och läsa. Är helt slut pga av att jag knappt sovit något i natt eftersom alma (kusinens hund som vi passat under ngra dagar för dom är i bulgarien) sovit med mig och hon har hållt mig vaken. Föresten, idag har jag varit hundvakt åt grannens hun Chippen=) Han kom i morse kl 9 så det var ju ingen sovmorogn direkt;)
Sov gott

P.S det går inte att ladda upp bilderna från mobilen som jag skrev om tidigare idag=S

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0