Eurovision song contest 2009=)



Sitter just nu och ser vem som vinner eurovision 2009, Gisar på att det blir Norge=P (vilket skulle vara ganska kul)
Jag brukar inte se på eurovision song contest (tycker det är ganska tråkigt) men det är ju en tradition så jag har suttit framför TV med familjen fast jag har kollat på film på datan;) Kollade på "Bäst i Sverige". Är inte den bästa filmen men det var den enda som gick att se som jag hade på datan=P
Idag har jag pluggat lite spanska och varit ute på lite shoping runda med mamma på Bauhaus, Bygg Max och Willy=) Sen har jag lekt lite med småkillarna på gården=P
God natt.....

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0