Massor har hänt....

Jag har inte orkat skriva fast ajg har haft ganska mycket att skriva. I onsdags när jag och Hanna bakade muffins blev dom inte alls så goda. Vi hade i hallon så dom fick en typ lila grå färg. Sen när jag skulle cykla hem möte jag en igelkott som gick fram och tbx på gångvägen. Jag stannade för att ta kort och då gick den mot mig. jag tror den var både blind och döv för den reagerade inte på ljud, STACKAREN..... Tänk om den var sjuk och jag gjorde inget=( aja vad hade jag kunnat gjort liksom....

Igår var jag på middag på fridays på kungsträdgården där kussinen jobbar med släkten, äligt så tycker jag inte att dom hade så jätte bra mat, men, men jag blev i alla fall mätt;) Det var en servitris som spilde nåt på min fasters vita jacka så hon fick maten gratis och dom sa att om det inte går bort i tvätten och hon behövde lämna in den på kemtvätt så skulle dom betala, lite överdrivet tycker jag=P 

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: I know that you know me! ;)

Jag har faktiskt varit i:

- Italien

- Spanien

- Grekland (2 gånger)

- Indonesien (2 gånger)

- Thailand (3 gånger)

- England, London

- Turkiet (2 gånger)

- Danmark (flera gånger)

- Finland (flera gånger)

och några fler... jag tycker att det är ganska många! :)

2009-05-22 @ 18:45:18
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0