Medeltidsdagen=)

Idag har jag, pappa och min lillesyrra varit på medeltidsdagen där vid kyrkan. Det var ganska kul faktist, inte det roligaste man kan göra men det var kul att umgår=P I love my dad and sister;) haha
Jag sköt pil och påge och så slog jag lillesyrran på herre på teppan två gånger, ni vet när man sitter på en stock och slår på varandra med säckar. Hon höll faktist på att slå ned mig andra gången=D Sen fick jag baka sånt där gott bröd, mums!!!=D
Sen har jag sett på "riktiga" riddare, hahaha=P
Nu ska jag sova så jag orkar plugga imorgon, har studiedag=D
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0