O.B.S långt inlägg från komfermations lägret=D

Igår vid halv två började komfalägret i älta på flatenbadet=D Det var jätte bra för det var såå fint väder och vi hade jätte kul. Vi fick göra en övning som gick ut på att man skulle lita på sig själv. Den gick ut på att klättra nerför en bergsvägg som var väldigt brant precis ovanför vattnet.  Det var skit kul!!=D=D
Sen hade vi femkamp med grenar som stoppa pennan i flaskan, man har en penna som häger vid rumpan och så ska man få ner den i en glasflaska utan att andvända händerna, vollyboll (mitt lag van=D), kasta vattenbalong, mitt lag lyckades kasta flest kast innan den gick sönder!!!=D och springa med en apelsin mellan knäna och en kapsyl i ögat en viss sträcka. Det gick väl sådär för mig;) Vi hoppade oxå längdhopp, och det SÖG jag på!
VI (laget jag var med i) van hela grejen!!!!=D=D

Sen fick vi bada och då drog vi i en av assistenterna i vattnet med kläderna på=D Han hämnades sen och kastade i alla som gjort det på honom men vi han byta om till badkläder. Men vattnet var IS KALLT!!!!

sen vid typ halv fem tog vi bussen till tyresö kyrka där vi sovit i tält inatt. Jag sov med Moa, Ida och Linnea. Jimmy ville typ sova med oss men ledarna sa nej för killar och tjejer får inte sova tsm, undra vrf??? Aja, på kvällen spelade i bränboll, laget jag var med i van=D
 Sen ahde vi en liten sammling i den jättestora kåpan (tält), asså man får typ plats 40 pers i den;) Där sjöng vi och hade som en liten messa och det var hur mycigt som hälst för vi satt lite trångt och det var massa tända ljus.
 Sen kollade vi på film, kommer inte ihåg vad den hette men den var bra, hanlade typ om en pojke som är flykting och låtsas vara en annan person. Fast jag orkade inte se slutet eftersom jag inte sovit så mycket natten innan så jag höll på att somna, haha, pinsamt om jag gjort det=P 
Sen på "kvällen" när vi satt i vårat tält så började några assistenter att kasta grejer på vårat tält och sen när vi jagade dom så gömde sig en under en bro och hoppade fram när vi sprang på den, jag blev skiträdd så jag skrek men vi hade fett kul=D Sen idag på dan så hade vi mässa, ilket var sådär som vanligt;) Sen slutade vi.
Här är några bilder på "tälten" som vi bodde i. Visst ser dom ut som indiantält=) Jag sov i tältet längst till vänster under trädet;)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0