Plugg...

Idag har jag pluggat ganska mycket. Fast jag hade velat plugga mer men jag har varit "Lek-tant" för småbarnen på gården hela dan. För när man säger att man måste in och plugga så säger dom OK och sen kmr dom och plingar på efetr en kvart och undrar ifall man är klar. Och dom lyssnar inte direkt på ett nej så vad ska man göra liksom???=P Men jag ahr fått en del gjort. Tror jag är bra förberedd innför Matte provet imorgon, har pluggat klart spanskan som jag inte vet när den ska vara klar, och håller på med Svenska nu;)
Så nu ska jag fortsätta med pluggandet....
BYE=D
P.S Grattis Norge på eranh Nationaldag=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0