Värsta vurpan!!!

Idag när jag och mamma cycklade ner till alby så tävlade vi i baken ner och hon låg lite före mig. Jag trode vi skulle köra rakt fram mot träden men så helt plötsligt svänger mamma och jag hinner inte så jag kommer med värdelns fart och kör rakt in i en stor sten, jag flög någon meter och landar sen och glider någon meter på armen och axeln på gruset. Snacka om skrapsår.!! Men jag hade tur! För dom dom såg vurpan säger att jag var fett nära att åka rakt in i stenen med huvudet!!! Fatta om jag gjort det!!! Herre gud, jag är typ chokad av att tänka på vad som ahde KUNNAT hänt. Jag fortsatte träna hela träningen fast jag hade lite ont i huvudet och ganska ont i axeln, och nu gör det ännu ondare när aderalinet försvunnit. Gud jag börjar nästan gråta när man tänker på vad som hade kunnat hänt, aja vi får se hur ont jag har imorgon. Ni ska se min cyckel, korgen är helt tillplatad på grund av att den krockade mot stenen.   


Kommentarer
Postat av: pappa

Nu kanske du börjar använda hjälm

2009-05-27 @ 15:59:25
Postat av: Emelie

Pappa: Kanske det kanske....

2009-05-28 @ 21:52:23

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0