Gymnasiemässan...

Idag har jag varit på gymnasiemässan med mamma=) Det var ganska kul, eller asså inte kul men de var bra att åka dit för då fick man mer infoom gymnasierna ;) När jag åktee dit var jag jättee säker på att jag ville gå Nacka gymnasium, men n när jag pratat med dem så är jag inte så säeer längree för de ska kanske ta bort specialidrotten Handboll;) Sen blv jag intresserad av Farsta gymnasium och Stockholms idrottsgymnasium.
Asså idrottsgymnasiumet har ingen profil vilket är väldigt synd. Men skolan är väldigt liten (bara 100 personer) och deen är helt idrottsnriktad på det sättet att skolan ser till att idrottenkommer före skolan. Så man går i skolan måndag- torsdag, på fredag har man "träningsdag" och så slutar man senast 14:00 varje deg=D
Sen har man typ inga läxor för shemat är väldgt späckat så att man ska kunna lämna skolan och bara kontrollera sig på träningen=) Aja, det här ska inte bli värsta långa inlägget men gå gärna in och läs om skolorna om ni vill;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0