Handboll är livet!

Handboll är värkligen livet! Hade inte jag haft handbollen hade jag nog inte varit den personen jag är idag. För det är tack vare alla i laget som jag blivit så självsäker som jag är och som jag har lyckats överleva de allra tuffaste perioderna i mitt liv! Mår man dåligt så försvinner allt när jag kommer till handbollen!
I handbollen är vi ett lag! Vu står upp för varandra och hjälper varandera. Vi vinner och förlorar tillsammans och det är det jag älskar mest!
Det är nästan omöjligt att beskriva hur mkt handbollen värkligen betyder för mig.
JAG ÄLSKAR HANDBOLL!!!!

Bild 1                                                                         Bild 2

Bild 3                                                                                    Bild 4 


Bild 1 & 2= Årets Eken cup=D Så roligt har det aldrig varit på länge! snacka om att det var lerigt!! Haha, ser lite muppad ut jag vet=P

Bild 3= Norden Cup förra året, det gick sämst för oss men vi stärkte oss som ett lag!

Bild 4= Alla som var med i underbara Partille Cup förra året=D

Kommentarer
Postat av: JOLIN

sv: ja men om det nu är så kul att blogga så kan man väl göra det oftare ;)

2009-11-12 @ 16:01:44
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: emelie

hej hej!



Fin blogg :)



Kika gärna in min nya :P



kram

2009-11-16 @ 22:26:02
URL: http://nyarsdan.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0