Kyrkogården

Idag på dan åkte alla förutom Veronika och Micke till Länna där vi kollade på skor till mig plus lite mer saker=) Jag vill ah lackost skor=) Men Intersport hade inte den sorten jag ville ha, vita med karborre, eller vad det heter;) Sen åkte vi till Ica MAxi och handlade massor av mat, Fem stora kassar! haha, riktiga matvrak=P Vi hade oturen att vara en av dem som de vill kolla igenom all mat. De gör typ de på var 30 kund eller något, så det var bara att packa upp allt och sedan packa ner det igen....

Sen nu på kvällen åkte vi till kyrkogården. Jag tycker det är jätte fint när det är mörkt ute och alla ljusen lysser=D Jag besökte pappas sidas familjegrav och tände på alla ljus som hade slocknat där. Sedan gick vi upp till mninneslunden och tände två ljus för vår lilla hund Leo som dog för typ ett och ett halvt år sen, sacnar den lilla sötnosen! Jag gjorde en lövhög runt mitt ljus för Leo älskade värkligen löv=) Sen gick vi hem. Bilder kommer imorgon för min syrra har dem på sin kamera då jag glömde min hema, dumma mig! och hon sover just nu så jag kan inte låna den;) 
Men jag lovar att lägga upp dem imorgon=)
God natt.. 

Kommentarer
Postat av: eli

sv: tack :)

haha jomen det var asmånga som blogg.se var segt för igår men hela internet var liksom segt här xd

2009-11-02 @ 06:54:03
URL: http://eliyouknow.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0