Plugga hos Jessica=)

Eller det var i alla fall vad vi skulle ha gjort, haha=P Men hon satte sig framför facebook och jag satte mig och läste möss och människor, en bok vi jobbar med i sv samtidigt som vi pratade;)
Sen gick vi till ICA och handlade, det är på vägen dit som bilden är tagen, haha,ser ut som om jag har dubbelhaka. Sen gjorde vi inget spec;)

Sen var jag tvungen att gå hem för jag skulle vara på gymmet typ stjugo över sex, sprang snabba intevaller på löpbandet och jag höll på att dö! Okej kanske inte dö, men jag mådde så jävla illa efter bara tjugo min. Fattar inte vrf jag inte orkar? Kroppen måste fortfarande vara trött efter att jag var sjuk... Sen bar det av till träning (sprang på gymmet istället för att springa långt;)) där det gick skit bra=D Eller man ska ju inte skryta men nu gör jag det=P

NÅGOT FEL PÅ MIN MOBIL så jag kan inte ladda upp bilden=(

Uppdate: Nu funkade det att lägga in bilder, så här är bilden;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Taaaaaack! =)

2009-11-18 @ 07:21:49
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0