Prao=D

Den här veckan ska jag praoa på Lathunden hunddagis i Farsta=D Vi har bara en veckas prao, hade varit roligare med två;) Men jag ska vara glad att vi fick prao överhuvudtaget=P
Jag praoade på Lathunden i 8:an oxå. Då var vi jätte många praoelever där. NU är det bara jag och en tjej till (har inte träffat henne än, hon var sjuk idag) vilket är väldigt skönt. Plus en tjej som "jobbar" där istället för att gå i skolan, plus tre som jobbar där=)
Det var jätte kul att träffa alla hundar igen=D Tyvär hade min favo hund slutat men en ny hund har börjat som kan bli en av mina favosar, fast sen är Lisa däroxå, en av mina gammla favosar=D
Den här bilden är från när jag praoade där i 8:an för jag han inte ta någon bild idag;) eller jag glömde bort att ta=P
Det är mischa* och flora som busar

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0