Söndag- stockholma horshow=)

igår var jag och Ellinor i globen igen och såg en show=) Sen så köpte jag en tröja där det står vågar satsa på. Tyckte den passade bra till handbollen=D Hade inte med mig kameran då heller men jag tog några bilder med mobilden=)

Men innan dess på morgonen hade jag matcher med mina söta tjejer i nyboda. Gick bra för oss, även fast resultatet visar något annat så kämpade de på jätte bra och gjorde sitt bästa=)



Dåliga bilder på hästarna, men det blev några bilder i alla fall=) Det var jätte kul att se hur han hanterade sina hästar! HELA globen stod upp och aploderade när han var klar!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0