Alba nova=)

Teleskopet

 
Jag tar kort på mig själv när jag står i ultraljuset


Hej
Igår var jag som sagt med skolan på alba nova=) Det var ganska kul=) Det var friviligt eftersom det är på höstlovet, men vi var där för att titta i teleskop och lyssna på en liten föreläsning om planeterna och så. Han som föreläste var aldeles för smart för oss, ingen fattade något, inte ens våra lärare! Men det var coolt att få titta i teleskopet, fast det var så dimigt att det var bara vissa som han se månen=) Och jag var en av dem=D Det var skit coolt! Man kunde liksom se detaljer på månen, kratrar och vad det nu heter=P Sen var vi nere i kontrollrummet och tittade på utrarött ljus eller något sånt, ni vet sånt som gör att man kan kolla vart någon stans i kroppen man är varm eller kall=) Fast det har jag gjort tidigare på Tom tits;) Men jag är i alla fall glad att jag förjde med=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0