Älgkött=D


Här är kött som ska bli köttfärs=)


Mums, nu har mamma fått nytt färskt älkött tirekt från Dalarna=) Det kommer bli gott! Hon har en kompis som har jagat där nere så han tog med lite hem till henne, nu gäller det bara att göra i ording allt ikväll;) Sen kommer det mera kött direkt från värmland där morfar och alla härliga värmläningar har jagat, önskar att jag hade varit med! För det är så mysigt att sitta i skogen när det är fint väder. När jag var liten följde jag alltid med mamma upp till värmland när hon skulle jaga, och en gång satt vi och stekte korv och potatis kmr jag ihåg, då var det jätte fint väder=) ÅÅ, det var tider det, hahahahahaha=P
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0