Cornelia=D

Idag på dan var jag hemma hos hanna, jag mötte henen i centrum och så tog vi bussen hem till henne. På bussen satt det en person med annan kulturel bakrund bakom oss och så började han snacka i telefonen, och vi höll på att dö av skratt!=P Fast båda försökte skärpa sig men det var jätte svårt. Hanna spelade in hur han snackade, fast man hörde typ inget=S Asså när han pratade "svenska" lät det roligast, fast när han pratade på "sitt" språk så var det vissa ord som var jätte roliga. Det är lite svårt att förklara;) Men kul var det i alla fall=D Sen hemma hos henne kollade vi vart man kunde hyra limousine och vad det skulle kosta för vi vill åka sån till balen=) Sen bakade vi en kladdkaka som hon skulle ta med till stallet imorgon när jag ska följa med henne;) Sen gick vi ut med Kenzo och linus följde med=) Sen gjorde vi inget annat så där spec=P

Sen åkte jag hem, åt och sen åkte jag iväg igen till nyboda där mina kompisar från smart var=D De hade typ träff eller vad man ska kalla det, jag skulle igentligen inte vara där, men jag bad Slim att jag skulle få komma och det fick jag=D Det var jätte kul att träffa alla som jag inte träffat på jätte länge=D Speciellt Cornelia som jag inte har träffat på Jätte, Jätte länge, vi skulle ha träffats på somarlovet men det blev inte så eftersom hon bor i Skåne;) 
Vi hade skit kul, vi lekte typ tråkiga lekar fast vi gjorde dem kul, haha=D 
Sorry att jag inte har någon bild, vet att det blir jätte tråkigt när jag inte har det men jag har glömt att ta några=(
Nu ska jag se på film=)
Bye 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0