Stan

Ojj, det här inlägget skulle publicerats igår, blev något fel. Det var igår jag var i stan!!



Idag efter skolan åkte jag och Hanna till stan=D Jag skulle köpa present till min lillesyrra och mussepiggöron till mig själv=P Det var jätt kul, det var ganska länge sen jag var med en kompis efter skolan.
Det var ganska många poliser vid T-Centralen, så jag gick fram och frågade en av dem vad det var som hände och dom svarade att det var något politiskt möte. Tror Hanna skämdes lite när jag frågade, haha är man nyfiken så är man=P
Vi gick och fikade också högst upp i åhlens -huset, mums=D Sen åkte vi typ hem;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0