Helgen=)

Den här helgen har Anna sovit hos oss för hon och jag gick en utbildning i helgen som heter handboll för barn. Den var jätte bra, handlar om hur man ska träna/ coacha barn innom handbollen=) Hennes föreldrar var på landet så hon sov här=D
I lördagas åkte hela familjen (Anna stannade hemma) till Täby och hälsade på Angnes, patrik och resten av familjen för första gången sen de flyttade=) De bor i ett sånt fint hus i ett jätte fint område! Värsta rikemans huset typ=D Skulle lätt kunna flytta dit=) Jag förstår inte varför Pernilla min lilla älsling aldrig är där;) 
Jag tog inga bilder men det får ni leva med, haha=) 
Vi hade jätte trevligt, de bjöd oss på middag och vi pratade om gammla minnen och vad som hänt det senaste året typ=P Vi har känt dom hela mitt liv, bokstavligen! Så det var kul att träffa dem igen=D Men nu ,åste jag sova så jag orkar träna imorgon bitti;)
God natt?=)  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0