Myskväll med syrran=)




Efter "släkträffen" åkte jag, pappa, sandra och farmor till trollbäcken där farmor bjöd oss på middag, tack farmor!=D Sen på vägen hem svängde vi förbi godissvampen där jag och Sandra hyrde två filmer=D (Se bilderna). Så nu har vi precis sett klart dem=) Vi har suttit i min säng i mitt rum och myst=D Filmerna var väldigt bra!;)
Nu ska jag sova, ska shopa med syrran i liljeholms centrum imorgon=) Har inte shoppat på jätte länge!=P
Föresten glömm inte att ställa om klockorna en timme bak till vintertid innan ni går och lägger er;) 
Bye


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0