Fys innomhus=)

Idag hade jag träning som vanligt;) Från halv fem till sju=) Först hade vi vanlig träning till typ halv sju. Jag hade näsblod hela träningen men körde i alla fall;) Sen när vi hade fys skulle vi göra armhävningar så kunde jag först inte köra för det är svårt att dra in det, eller vad man säger, eftersom jag måste andas och så har jag huvudet neråt, haha, men sen blödde det lite mindre så då körde jag. Sen körde vi intevaller i en kvart, tre och tre, det var ganska jobbigt=P
Men nu ska jag göra mig i ordning för sägen, ska upp halv sju imorgon=( Orkar inte!
God natt=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0