Morgon träning=)

Tjoho, och god morgon=)
Idag har jag provat på hur det är att träna på morgonen innan skolan=) Det var faktist ganska skönt. Luften var kall och skön och det piggade upp mig väldigt mkt. Jag ska fortsätta träna på morgonen ett tag framöver och kolla hur det känns, om kroppen orkar med det och så där. För jag gymmar ju på måndagar efter skolan, så jag får som sagt se om kroppen orkar;) Men det är bara på måndagar jag tränar på morgonen för då börjar vi tjugo i tio=D
Anledningen till vrf jag tränar på morgonen är för att det är enda gången jag hinner träna på min induviduella teknik, som snabbhet t.ex.;) Så jag hoppas att min tränare ser en förbättring sen=P
Nu måste jag göra i ordning mig för skolan=)
Bye 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0