Plugg+ Handboll

Det är det min helg har beståt av. Jag har pluggat sv och matte. Glömde sp i skolan, det var jätte viktigt att jag tog hem den men så klart glömde jag den=( Men, men, idag har jag spenderat flera timmar i nyboda hellen=) Först såg jag på junior sm på killarnas sida. Sen såg jag på tyresö strand. Det är typ mammor som lagt av med handbollen och nu spelar de för skojs skull;) Lisa kom för att kolla på 95:orna som spelade mot 97:orna som spelade efter så jag satt kvar med henne och kollade på den matchen, riktig tråkig match men det var kul att va med Lisa=P
Sen gick jag hem och nu är jag här=P
Igår pluggade jag och så va vi och handlade på Ö&B, och kollade på sm i nyboda=D Visst ja,idag har jag även städat badrummet lite;)
I fredags hade mitt lag träningsmatch mor Guif, fast det var bara vissa som blev utagna till matchen, jag spelade inte så istället gick jag ut och sprang med Ems. Det var kul att springa med henne=) Vi pratade ganska mkt och hon gav mig lite tips innom handbollen=D tyresö van matchen som tur var, vi spelade inte så bra i början men i andra halvlek kom vi ikapp=D 
Bye   

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0