Arbets EKG= Jobbigt!

Som sagt så var jag ju och gjorde ett arbets EKG idag och jag kan säga att det va jobbigt, fick värsta mjölksyran i benen! Lite pinsamt att träna utan några kläder på överkroppen oxå;P
Men det jobbiga är att de hittar inget fel på hjärtat eller något som kan förklara mina "problem" så nu ska jag istället få tästa för TYP asma, för att kolla om det är något som stär mina luftrör och hjärta när jag anstränger mig eftersom jag har varit tungandad de senaste veckorna på träningarna.

Annars idag har jag bara varit på styrelse möte och nu ska jag plugga....

VAD HAR NI LÄSARE FÖR PLANER PÅ VALBORG?

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0