"Första" dagen på lovet

Igentligen skulle man ju kunna säga att det är idag som är första dagen på påsklovet då de andra dagarna bara varit helgdagar;)
Jag har i alla fall tillbringat dagen med pappa=D vi åkte till farsta och kollade efter röda converse åt mig men det fanns inga i min storlek=( Så istället köpte jag en vit "strandklänning" alltså en sån jag köpte förra gången jag shoppa fast nu en vit=) Sen åkte vi hem till farmor och fikade lite=D
Och så nu på kvällen så har jag varit på gymmet, snaka om att jag har träningsvärk i magen, kunde knappt röra mig idag och värre kmr det att bli.....=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0