Mångkulturell vecka

Denna vecka är det mångkulturell vecka på nyboda fritidsgård vilket betyder att det varje kväll är olika maträtter från olika delar av världen=D Som igår va det grekisk mat och idag va det assiatisk:D Igår va det gott men idag va det underbart gott!!! Det va två rätter som jag gillade jätte mkt, den ena va typ en sorts wok och den andra va en ris grej, I LOVE!<333

Försökte blogga från mobilen men det gick inte, antingen är jag för blond (A) eller så funkar det inte....;P


Gym outfit:P


Så kan det gå om man tappar bort nyckeln till hänlåset och måste klippa...;P


Så här ser min lilltå ut efter att jag blivit stämplad på gymmet av en person (fast inte med flit) aj, aj säger jag bara!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0