Rasmus på lufen teatern

Den va bra det va den, fast jag älskar ju som sagt allt som är från Astrid Lindgrens böker men jag måste säga att filmen är bättre för det är scener som jag saknar i teatern som finns i filmen;)

Ibland önskar jag att jag fortsatt hålla på med teater då jag gjorde det när jag va liten men jag hade endå inte kommit någon vart tack vare mitt förlamade stämband:S Önskar att det inte varit så, skulle älska att få vara med i en teater som Rasmus på luffen lr någon liknande, att bara ha en roll som inte säger så mkt skulle vara fantastiskt:)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Vad kul att du vill delta ;)

2010-04-12 @ 10:38:19
URL: http://conler.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0