Träningsförbud

Under de närmsta två veckorna har jag tråningsförbud, det är något våran tränare har bestämt för att våra kroppar ska återhämta sig innan sommarträningen typ;) Sen efter de två veckorna så har vi självträning i två veckor och under dom två veckorna ska jag hinna med:
- 3 pass korta intevaller
- 3 pass långa intevaller
- 3 gympass

Idag hade vi simmning i skolan och nu har jag MVG i simmning pga att jag visade att jag kunde simma tre simmssett bra:) Jag visade ryggsim, bröst och krål sen visade jag fjäril fast det är jag inte bra på haha:P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0