Vad är det för fel på mjukisbyxor?

Läste precis bloggen som ligger på blogg.se just nu, gå in och läs den! Hon skriver om hur fult och obekvämt det är med mjukisbyxor, jag kan säga att jag ÄLSKAR mjukisbyxor!! Visst kan vissa vara fula men det är såå skönt, asså jag skulle kunna gå i mjukisbyxor jämt men man måste ju variera sig haha;P
Det jag tycker är dåligt att hon skriver som hon gör, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag ogillar riktigt med hennes inlägg men jag blir bara irriterad...

JAG ÄLSKAR MJUKISBYXOR!!!!!!

haha snyggaste bilden;P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0