Allt om England (långt inlägg)

England va nog det bästa jag varit med om! Asså det är ingen som kan fatta hur kul vi haft det om man inte varit där!!!!!!!! Det är en sån svår sak att förklara men så nära man kan komma människor på tre veckor, det e fan otroligt! Jag är överlycklig att jag åkte på resan och träffade alla underbara människor där!!!!!!!!!!!!<3333

Men som sagt, varje dag gick vi i skolan mellan 9:00- 12:20, fast det va en lektion mellan 9- 11, sen rast 30 min och sen e lektion:D Skolan va inte alls som i sverige, asså det va ganska chill o va där liksom. vi jobbade med hur man uttallar o sånt första lektionen och projekt andra lektionen:D

Sen hade vi free time tills 14.00 då vi mötes upp för dagenm första aktivitet som kunde vara allt mellan himmel o jord. Ex är crasy games, bio, bowling m.m:)

Sen så hade vi free time igen mellan 17.00- 19.30 fast då va man ju tvungen att åka hem för att äta och göra sig klar liksom;)

Sen på kvällarna hade vi en annan aktivitet fram till 22.00 och sen så var vi tvungna att vara inne klockan 23.00
Det e så varje dag sett ut typ

Sen hade vi dagar på helgerna då vi hade heldagsaktiviteter som kunde vara typ vattenpark m.m.



Värdefamiljen jag bodde hos va väl sådär, i början va dom jätte sura men de blev lite snällare sen, mannen (eller asså båda va över 70)va helt pervers!!!! Asså då varken skojar jag eller överdriver! Han berättade att han gillade att klä av tjejer, skvätte vatten på mig och en till och sa att han gjiorde det för att vi såg så heta ut. Kramade och höll om mig hela tiden, det va verkligen inte kul!

En annan jobbig grej va att dom inte lät mig gå ut o träna förens klockan va 7 och halv åtta behövde jag vara inne igen för att hinna bli klar innan skola... så jag fick bara en halv timme på mig och det hinner man inte mkt på:(

Sen de 2 dagarna i London va roliga men deppiga för alla va depp då vi skulle skiljas åt:( Jag grät så himla mkt när vi lämnade london och när vi släppte av gbg:arna på deras terminal och när vi va hemma på arlanda för det här ÄR DET BÄSTA JAG NÅNSIN GJORT OCH KOMMER ATT GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333



Orkar inte lägga upp fler bilder, vill ni se mer så gå in på min facebook, Emelie Lundin heter jag och kolla på språkresealbumet:D Annars kommer det nog någon bild lite då o då;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0