John Bauer

Nu har jag tid att berätta om nya skolan...
Den ligger i lilljeholmen precis väg i väg med kunskap internationella:) Jag gillar v erkligen skolan, och min klass:D
För att förklara hur skolan ser ut invändigt så är den ganska rund, eller asså en dal av den, du kan liksom stå på våning fem (högsta våningen) och se ner till våning två:D och så är det som ett runt hål i mitten. På våning två ligger matsalen och expiditionen, på våning tre håller Hottel-resturang och Hälsa- idrotts pogrammen till, på våning fyra håller samhäll- idrott (jag) och entreprinör (stavning) till och på våning fem så hittar man frisör, florist o IT- media:D Tror vi har esteterna och IT nån stans oxå men vet inte vart:p
Skolan har även ett gym (där jag gymade för första gången själv idag)och en grym cafeteria där det serveras ALLT möjligt! Det e niccce!!!

Idrott och speciallidrott har vi i SL hallen som jag inte kan förklara vart den ligger, men det e iaf spårvägens hemmahall och har den största innebandyarenan eller nåt sånt haha:p Det e iaf ganska långt att gå dit o det e jobbigt med en stor o tung väska, tro mig!

Lite om klassen da:
Vi är just nu 25, va 27 igår men två hoppade av. Alla är störtsköna människor och jag trivs som fisken i vattnet hahahahaha;p Vi är några fler tjejer men det e ganska jämt:) I klassen har vi ca 7 dansare, 2 pingis spleare, 1 handbollare (jag), 9 fotbollare, 4 crosstrainer (hockey) och 2 innebandy spelare.

Mitt schema ser ut så här:
- Måndag: 8.15- 15.15, spec idrott och sen matte
- Tisdag: 8.15- 15.15, SO sen SV
- Onsdag: 8.15- 14.15, Idrott sen Mentorstid
- Torsdag: 12.30- 16.30 Forum (Språk)
- Fredag: 8.15- 15.15, Spec idrott sen Eng
Så ser mitt schema ut o jag gillar det!!:-D

Ikväll är det 01 träning som gäller i Dal klockan halv sju, så nu ska jag äta lite,
bajs, bajs:p


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0