Kryssning ikvall

Ikvall ar det kryssning!!:DDD O strax e det shopping, det ar skiit billigt med vissa saker harxD Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har hant saaa mkt pa sista tiden har sa jag vet inte vart jag ska borja:)
Men skolan e helt ok, pa formiddagarna jobbar ve med hur man uttallar o laser fonetik eller nat sant o sista timmen jobbar vi med olika projekt varje vecka:) Forra projectet va ett musikprojekt som vi avslutade med redovisning igar och idag borjade vi med ett project dar vi ska gora en egen tidning:)

Alla har ar superniiiceiga, jag saknar alla dar hemma men vill inte aka hem!!!!!:p 
Puss allioppa<3333333 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0